Στο πλαίσιο της προσπάθειας να βασιστεί η αξιολόγηση των μαθητών και των μαθητριών σε ουσιαστικές δεξιότητες κατανόησης και παραγωγής ερμηνευτικού ? κριτικού λόγου στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών, έγινε η τροποποίηση των σχετικών άρθρων κατά το μέρος που αφορούν στην αξιολόγηση του μαθήματος:
α) της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας της Β΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών στις γραπτές προαγωγικές εξετάσεις και
β) της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών στις ενδοσχολικές και πανελλαδικές εξετάσεις (ΦΕΚ 3807/04-09-2018 τ. Β΄, βλ. Παράρτημα, σ.32). 

Το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., κατόπιν εισήγησης της Μονάδας των Ανθρωπιστικών Επιστημών ? Φιλολογίας, έκρινε σκόπιμη την έκδοση κριτηρίων αξιολόγησης, σύμφωνα με τον νέο τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος, για τη διευκόλυνση των συναδέλφων εκπαιδευτικών.

Δείτε και κατεβάστε το έγγραφο ΕΔΩ

Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού Γ΄Λυκείου- 7 Kριτήρια Αξιολόγησης από το ΙΕΠ