Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων, η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Γενικού Λυκείου Σπάρτης εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας για την προσπάθεια, την επιμονή και το
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την προσπάθεια και τις επιδόσεις τους!

