Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την προσπάθεια και τις  επιδόσεις τους!

Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την προσπάθεια και τις  επιδόσεις τους!

Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων, η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Γενικού Λυκείου Σπάρτης εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλους τους  μαθητές  και τις  μαθήτριές μας για την προσπάθεια, την επιμονή και το